Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová komunikace Dejvického divadla v letech 2010-2020
Procházka, Jiří ; Ježková, Tereza (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Tato bakalářská práce se věnuje vývoji marketingové komunikace Dejvického divadla v letech 2010-2020 a faktorům, které ovlivňují diváckou motivaci navštívit toto divadlo. Konkrétně se zaměřuje na šest mediálních titulů - záznam inscenace Teremin, filmy Díra u Hanušovic a Kvarteto a seriály Čtvrtá hvězda, Dabing Street a Zkáza Dejvického divadla. Teoretická část popisuje historický kontext existence a fungování Dejvického divadla a na základě literatury definuje postupy využívané v rámci marketingové komunikace divadelních institucí. V praktické části je potom analyzováno využívání marketingových nástrojů Dejvickým divadlem v průběhu zkoumaného období a je proveden kvantitativní výzkum zaměřený na vnímání image Dejvického divadla a možné ovlivňování tohoto image mediálními projekty, na kterých se podíleli členové uměleckého souboru divadla.
Dejvické divadlo - Proměny inscenační poetiky pražské komorní činoherní scény (1992-2007)
Ježková, Adéla ; Just, Vladimír (vedoucí práce) ; Topolová, Barbara (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá patnácti sezonami Dejvického divadla mezi roky 1992-2007 a především dvěma soubory, pro něž se Dejvické divadlo stalo domovskou scénou. První soubor byl složený ze studentů ALD DAMU pod vedením režiséra Jana Borny. Po jejich odchodu je nahradil opět soubor studentů ALD DAMU, tentokrát s jejich pedagogem a režisérem Miroslavem Krobotem. Cílem práce je poukázat na proměny inscenační poetiky během patnácti let působení těchto dvou souborů v Dejvickém divadle.
Čechovův Racek v Národním a Dejvickém divadle
Loužný, Tomáš ; HRDINOVÁ, Radmila (vedoucí práce) ; ETLÍK, Jaroslav (oponent)
Tato bakalářská práce si klade za cíl popis a analýzu dvou divadelních inscenací hry Racek od Antona Pavloviče Čechova. Snaží se najít podobnosti a rozdíly v režijní koncepci Michala Vajdičky (Dejvické divadlo) a Michala Dočekala (Národní divadlo), a to zejména s důrazem na interpretaci vybraných postav. Během samotné analýzy vedle sebe klade rozdílná řešení konkrétních situací a dochází k dílčím závěrům, které jsou shrnuty v závěru práce. Výsledným poznatkem je, že ač se způsob režie liší, akcentují oba režiséři téměř shodná témata.
Dejvické divadlo a jeho komunikace s veřejností
Böhm, Jiří ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Cílem teoretické části práce je charakterizovat jednotlivé úkony, techniky a nástroje public relations a vymezit jejich specifika v divadelním prostředí. Výsledkem praktické části je zhodnocení komunikačních aktivit Dejvického divadla, na jejichž základě jsou stanovena vhodná doporučení.
Analýza hospodaření Dejvického divadla
Vrzáňová, Anna ; Slintáková, Barbora (vedoucí práce) ; Sedmihradská, Lucie (oponent)
Práce se zabývá hledáním argumentů pro podporu divadel z veřejných zdrojů. Popisuje typy organizací veřejného a soukromého sektoru, které mohou provozovat divadelní činnost, se zaměřením na komparaci příspěvkové organizace a obecně prospěšné společnosti, dvou právních forem veřejných divadel. Jsou popsány rozdíly, výhody a nevýhody těchto dvou typů organizací, zejm. se zaměřením na způsoby financování. V poslední části je analyzováno hospodaření Dejvického divadla v období 2001 až 2007, v analýze je hlavní pozornost věnována vývoji před a po změně právní formy divadla z příspěvkové organizace na obecně prospěšnou společnost, ke které došlo k 1.7.2004.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.